pátek 6. května 2011

***

Krásný květnový a květovaný víkend přeju :)!

***

8 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ta červená židle, úplně stejné jsme měli doma i se stolem. Pohodový víkend:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nápodobně:)! Jejda, Marki, já vůbec nevím, co ti psát za komentáře, protože bych se musela pořád opakovat - krásný jako vždy:) Doufám, že budeš pracovat jako interiérová návrhářka (pokud tak už není):)

    OdpovědětVymazat
  3. KRÁSNÉ FOTKY. MOC HEZKY BAREVNÉ.
    POHODOVÝ VÍKEND.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Myslela jsem, že jsem na nějakém úžasném skandinávském blogu a jen mě zarazila ta čeština ;-). Krásné fotky a parkety (když se tak na ty Vaše dívám, napadá mě, že u nás už by to chtělo jejich renovaci). Krásnou sobotu přeje Vivi.

    OdpovědětVymazat
  5. Ifčulka...židla stála u popelnic, tak jsme se o ni postarali :).

    dasac...děkuji, děkuji, to vždy potěší! Jako návrhářka nepracuju, zatím se batolím doma kolem dětí a jsem ráda, že jsem ráda :), ale taková práce by mě jednou bavila!

    BOHDA...děkuji. Barevnost v bílém interiéru mám moc ráda!

    vivi.cz...:))). Díky moc za pochvalu, parkety jsou renovované před necelýma dvěma lety.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta Tvá zákoutíčka, to je blaho, Markét... A v té hořčicové si docela jedeš, co.o)?

    OdpovědětVymazat
  7. Krása! Mám podobně žlutou tašku a nějak jsem ji neměla k čemu nosit. Chybí mi ten šátek! Díky za fešn inspirejšn.:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani...hořčicová je u mě momentálně na první příčce :)!

    Jani...šátek je ušitý z látky, která mi na první pohled padla do oka. Ještě mi kus zbyl, tak přemýšlím, co s ní...

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.