pondělí 16. května 2011


***

V koupelně...

***

10 komentářů:

  1. No to je nádhera!! Kochám se, kochám.. Co je, Marki, to puntíkaté? Nějaký kobereček?

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, díky :). Puntíkatá je plastová stolička z Ikea, aby děti dostaly na umyvadlo:).

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné barvy, pastva pro oči ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,
    krásné, nemůžu se vynadívat. Neměla by jste prosím postup na háčkované košíčky? Díkyyyy Míša Holubová

    OdpovědětVymazat
  5. Silvi...děkuji!

    Postup na košíčky je prostý: nejdřív jsem uháčkovala dno, tzn.kolečko (jeho velikost určí velikost košíčku) a na něj jsem pak směrem nahoru háčkovala dál opět v kruzích tak dlouho, jak je potřeba. Vrchní okraj jsem ohla, aby byl košíček pevnější. Stačí to takhle? M.

    OdpovědětVymazat
  6. A háčkujete krátkými sloupky? Děkuji. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, krátké sloupky. Ať se Vám to povede! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Eh... nevím, jestli to přiznat, ale... mám pocit, že Tvá koupelna je elegantnější než nejreprezentativnější zákoutíčka našeho stařičkého Kohouťáku (trochusečervenajícísmajlík) :o)
    Pruhům zdar (a korálkům echt)!
    Brej den!

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, koupelna je hezká jen, když je uklizená. V této slavné chvilce jsem ji nafotila :). Pruhy jsou mé oblíbené, sekáčové...pa

    OdpovědětVymazat
  10. Tak krásně prosvětlené to doma máte!!(až mě potom vždy chytá děs z toho našeho tmavého "brlohu":) Nádhera. A úžasný famózní náramek!!!! Krásné dny!! Radka

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.