pondělí 30. ledna 2012


***

Jednoduché.
Přitom moc vděčné.
Během chviličky můžete mít čelenky, sponky, gumičky, brože, náramky...

***


***

10 komentářů:

  1. Jaký copek už! No moje nervy, dyť nedávno tady bylo na fotkách ještě takové mrňátko. Sluší! Již tradičně:o) Pa, J.

    OdpovědětVymazat
  2. A moc krásné:) Už jsme to někde viděla, ale lepilo se to na kolečko zvenku dovnitř:) Tohle vypadá jednodušeji a i líp!

    OdpovědětVymazat
  3. protože se vždy kochám u Vás na blogu, bude pro mne poctou, když si vyzvednete u mě ocenění...zasloužené :-)ať se daří dobře Vám i Vaší krásné rodině.
    Calenndula

    OdpovědětVymazat
  4. Uzasne ! Uz sme doma vyskusali a dcera si jednu vyrobila sama. A ten odkazovany blog je cely vyborny, dakujem za tip.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám ten odkazovaný blog moc ráda. Dneska sem narychlo 2 vyrobila pro naše cácorky jako drobnůstku za vysvědčení, měly úspěch :o) Jedna byla klasická ze 2 barev a druhá měla střed z filcové kuličky, tu sem raději šila, aby to opravdu drželo.

    OdpovědětVymazat
  6. Jednoduché, ale efektní. Taky se do podobné pustím. Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že se inspirijete!!

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera, už jsem si jednu vyrobila pro sebe. Akorát příště musím zvětšit míry a mít doma herkules. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Markét, čím jsi to, prosím, lepila? Herkules na to neplatí. Funguje mi na to tuhé lepidlo, ale s tím je to fakt piplačka. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Kristy, lepila jsem tavicí pistolí...

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.