pondělí 23. dubna 2012


***

Moje dvě staronová tílka v novém kabátku.
Letní, elegantní, ženské.
Docela se těším, až je vyzkouším a budu zase za dámu!
Aspoň jednou za čas :)).

***

Proužek úpletu jsme prošila gumičkou.
Tak vznikne efekt řasení.
Potom stačí přišít k výstřihu a paráda je na světě!

***

14 komentářů:

  1. Téda, to je hezký, hlavně to šedobílý.. Marki, založila jsem si Pinterest, můžu použít některé tvoje fotky do Pinterestu - samozřejmě tam dám vždycky jako pramen tvůj blog..?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, samozřejmě. Hodíš sem pak odkaz nebo adresu či jak to funguje? Dík.

      Vymazat
    2. Marki, děkuju!! Adresa je http://pinterest.com/dasac/.

      Vymazat
  2. Marky, skvělá inspirace. Gumičku mám pořád v šicím stroji a ještě jsem se na žabičkování neodvážila, ale toto je myslím dobrý začátek :) krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, těším se na Tvé žabičky :)!!

      Vymazat
    2. Marky a teda úplet se netřepí? stačí střihnout a přišít? Předem děkuji za radu :)

      Vymazat
  3. Markétko, moc pěkné - to šedé je super. A určitě brzo využiju, šiju teď něco pro holčičky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Markéto,
    to je opravdu super inspirace. dámou v cuku letu.

    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Marki, geniálně jednoduché a přitom tak efektní:)

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezké!!

    http://kacabos-seen-through-my-eyes.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné obě!!!A i ta skříň se mi moc líbí :) ...

    OdpovědětVymazat
  8. Teda Marki, pořád mě dokážeš překvapit tvou nápaditostí a originalitou. Moc hezké!! Škoda, že jsou pro Sárinku, hned bych si je od Tebe půjčila :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.