pátek 9. listopadu 2012

***

Objednali jsme Emě k narozeninám kočárek.
Žádný plasťák.
Kvalitní.
Starý.
Retro.
Takový, s jakým jsem si kdysi hrávala já.
Zatím je někde na cestě k nám.
Já vybírám látky a vymýšlím, jak kočárek vyzdobím peřinkama, dekou, taškou...

***

5 komentářů:

  1. Krásné retro látky, už se těším na výsledek. A už bych měla taky pomalu začít tvořit..Vánoce se blíží :))

    OdpovědětVymazat
  2. A jajaj! To jsou zase krasny latky! Tesim se na vysledek!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych ho brala, jenže narozeniny už jsme měla ;-)
    Mým favoritem je lila kytička a látka ;-)
    Ale k Vám do interiéru se asi nejvíc hodí zelinkavá.

    OdpovědětVymazat
  4. Ema se má :-)
    Krásné látky, jsem moc zvědavá na finální vsýsledek :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, to jsem zvědavá, která látka to vyhraje :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.