sobota 24. listopadu 2012

***

Pyžamové vánoční kalhoty pro Marka.

***

8 komentářů:

  1. Such a pretty pair of pyjamapants! Is it elastic on the ankles?

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Váš Ježíšek je tak originální a šikovný!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou krásné, ale v pátek jsem četla velký článek o tom, jak děti nesnášejí ručně dělané dárky, zejména oblečení. Já bych to bohužel mohla podepsat, pro moje děti to není DÁREK. Ale jestli je to u Vás jinak, tak závidím!

    OdpovědětVymazat
  4. Mám to stejně jako Lucie, jao dítě jsem ručn dělané a domácí dárky neměla ráda. Ale vím že je stejně jednou dělat budu, už teď je dělám pro neteře ... Kalhoty jsou superkrásný, o tom žádná!

    OdpovědětVymazat
  5. Markétko, ty jsou parádní!! Mohu se zeptat, odkud čerpáš střihy?

    A když už je tady řeč o ručně dělaných dárcích... u nás jsou v oblibě :-) Poslední hitovkou byly zcela primitivní návleky na nohy! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Sára s Emou ocení asi mé ručně dělané dárky víc...nevím, jestli k tomu jako holky mají blíž, asi jo. Sárinka si dokonce k Vánocům přeje konkrétní věci mnou ušité. U Marečka je to tak, jak píšete...kdyby pod stromečkem ty pyžamové kalhoty nebyly, nic by se nestalo :). Na druhou stranu chci, aby tam něco mého měl, když dostanou i děvčata. Nebojte, víc ho asi trápit nebudu, dostane i pořádné dárky :))).

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.