čtvrtek 15. listopadu 2012




***

Včera měla Ema narozeniny.
Nechce se mi věřit, že jsou to už čtyři roky!

***

Moje milovaná holčičko!
Mám Tě tuze ráda.
Děkuji za to, jaká jsi.
Za všechno, co do naší rodiny přinášíš.
Těším se na každý další den s Tebou...
...maminka ♥.

***

8 komentářů:

  1. Emičce, vše NEJ!
    Je to krásná velká holčička :-)
    Krásné vyznání od maminky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Marki, máte krásné, veselé děti.

    Přeji Vaší Emince k narozeninám vše dobré a hojnost Božích darů po celý život.

    OdpovědětVymazat
  3. Emičce přeji všechno nejlepší, ať má stále úsměv na tvářičce!

    OdpovědětVymazat
  4. všechno nejlepší Emince, pro Emičky mám slabost:))

    OdpovědětVymazat
  5. Marky to je roztomilý ten Mareček a Sárinka - jako bys jim dala nějaký zmenšující lektvar a jinak by byli úplně stejní :) A vzkaž jim, že bychom je někdy rádi viděli, slíbila jsem jim návštěvu u nás. A Emičku také moc zdravím

    OdpovědětVymazat
  6. :)) Veru, díky, jsi hodná! Vyřídím, rádi vás uvidí. Ty víš...!!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.