čtvrtek 6. prosince 2012

***

Dnes má moje maminka narozeniny.
Moc jsem chtěla najít fotku se všema dětma nebo vnoučatama, ale našla jsem jen tuto.
Tak aspoň tři dcery a vnučka :).

***

Od té doby, co mamka poznala taťku, je v jejím životě pořád rušno.
Pořád nějaké děti, pořád plný dům.
Vychovala (vychovává) s tatínkem šest dětí a mají zatím! šest vnoučat. 
A je to ta nejlepší maminka na světě!

***

Mami, mám Tě ráda.
Díky za vše, co se od Tebe můžu učit.

***


19 komentářů:

  1. Jste krásné! Koncentrace ženskosti!

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivuhodná a krásná žena! Vaše maminka. Ale dcery rozhodně nespadly daleko od stromu :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratulace veliká k narozeninám! Přeji stále tak krásný úsměv na tváři!

      Vymazat
  3. Markétko,
    jste si všichni nesmírně podobné !
    Téda šest dětí!
    To má tvá maminka i můj obdiv!
    A vše nej k narozeninám, hlavně zdraví a stále plný dům!

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslela, že je to sestra! Krásná maminka a může být na sebe i na vás pyšná. Jen víc takových maminek! Ze srdce blahopřeju.

    OdpovědětVymazat
  5. moc krásná fotka
    6 dětí-to je výkon

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná fotka!!! U vás musí být veselo, když se všichni sejdete :-)

    OdpovědětVymazat
  7. a mamka jak je tady happy!:)) a všem vám to moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná fotka, úplně ji vidím na velké fotce v rámu.

    OdpovědětVymazat
  9. Jste krásné, všechny a jste si tak úžasně podobné:) Maminka musí být statečná žena! Velké rodiny jsou super! Markét(www.odhlavyazkpate.cz)

    OdpovědětVymazat
  10. no teda, vy jste všechny tak krásně okaté! jo a moje maminka je také ta nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  11. nádherná fotka a všechny vypadáte šťastně... to je to NEJ!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Neuvěřitelné.... Jste všechny TAK hezké...

    Mamince blahopřeju - k velké úžasné rodině i k narozeninám :-)

    Ivča

    OdpovědětVymazat
  13. Holky, jste milé...díky i za mamku, vyřizovat nemusím, určitě si to přečte sama :).

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná fotka, moc vám to všem sluší...jste kočky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako maminka mé nejstarší dcery Markéty chci napsat, že díky ní, všem ostatním mým dětem a jejich partnerům,díky mým vnoučatům a díky mému skvělému manželovi,jsem obrovsky bohatá a obdarovávána.Marki ve všem co podnikáš tě obdivuji. Mám tě ráda.maminka

      Vymazat
    2. Tý brďo, šest dětí, to obrovskou poklonu!!!!! A ty půjdeš Markétko v jejích šlépějích☺???? Mějte se moc krásně, jste úžasně stmelená a milující rodina. Trochu to závidím, já mám bohužel pravý opak☻. Iva

      PS: Markéto, jak sešíváš ty řetězy z koleček???? Díky I.

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.