pátek 14. prosince 2012



***

Koupila jsem si nové razidlo...
...abych ty kolečka nemusela pořád stříhat ručně.
Aniž bych to nějak zamýšlela, zjistila jsem, ža každou zimu mi přibude jedno :).
Toto je konkrétně na řetězy, které mě fascinují.
Můžu se na nich barevně vyřádit, působí lehce, vzdušně...
... a mají mnoho využití.

***

13 komentářů:

  1. Moc krásné... objevila jsem Váš blog a jsem nadšená :) Spousta nápadů, krásný interiér, pěkné fotky... Budu častým návštěvníkem. Hezký víkend. Monika

    OdpovědětVymazat
  2. Razidla, to je moje :-) Měla bych svou sbírku taky rozšířit :-)
    Řetězy jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, můžu se zeptat - jsou sešívané na stroji, že?

    OdpovědětVymazat
  4. A kde se dají pořídit takhle velká razidla? :-)

    A souhlasím s příspěvkem výše, vaše bydlení se mi MOC....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Razidel jsou plné e-shopy. Já je kupuju ve výtvarných potřebách u nás ve městě.

      Vymazat
    2. Toto teda zrovna moc velké není...jsem bohužel nesehnala. Má velikost tak pětikoruny .).

      Vymazat
  5. Krásné, jako vždy. Na razidla, díky Tvému příspěvku, jsem se chystala už loni. Je to fajn zábava pro děti. Nějak jsem na to zapomněla, ale ještě se dá lecos stihnout...

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné:-) a sešije se to tak, že se dají dvě přes sebe, prošijí a poté ohne?? Omlouvám se za nepatřičný dotaz, ale nějak mi kolem těch vánoc vypadávájí mozkové závity:-D...jink vaše bydlení se mi libí čím.. dál.. víc:-)Děkuju Tereza

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.