neděle 27. ledna 2013





 ***

Vstaly jsme brzy ráno, navařily horký čaj, sbalily běžky a slivovici a vyrazily...
Paprsek nás uchvátil!

***

Po cestě zpět jsme v autě zaply rádio a pěkný den byl ten tam!
Volby nedopadly, je mi z nich smutno, stydím se.
Ale!!!
Život nekončí, jdeme dál.
Skoro polovina voličů se postavila za čestného a dobrého člověka.
Mě to přijde pozitivní a dává mi to neději...

***

A Kláry, díky za bezva den s Tebou ♥.

***

28 komentářů:

  1. No to je neskutečná krása!!! Příroda jak malovaná, azůro....boží!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Volby sice nedopadly ale s tím už nic nenaděláme :(

    OdpovědětVymazat
  3. Markétko, to jste byly jak v pohádce! Krásně bílo!!! A volby? Marné, marné... s tím už nic neuděláme, můžeme být jen pyšní, že jsme šli do toho a snažili se :) J.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky je důležité, že jsme Karlu Schwarzenbergovi za tu námahu stáli, sprosté nactiutrhání nemá nikdo v jeho věku a postavení zapotřebí :-)
    Tak hlavu vzhůru!

    OdpovědětVymazat
  5. Markétko, to je nádhera! Krásné počasí nikde nikdo, tak takhle to mám taky ráda:) Volby sem prosmutnila taky, ach jo..

    OdpovědětVymazat
  6. moc pěkně Marki, jak jsem psala, Paprsek mám taky moc ráda a ještě v takovým počasí!!! nádhera!:))

    OdpovědětVymazat
  7. Tak taketo fotky - wow - ako z rozpravky:)

    OdpovědětVymazat
  8. Markétko .... nádhera .... úžasné fotky ...... nevím proč, ale při pohledu na ně se mi chce zpívat "Vyrostla štíhlá jedlička tam mezi modříny ......" Marki

    OdpovědětVymazat
  9. presne tohle na bezkach zboznuju. a hlavne si to pamatuju z detstvi. nadhera, snad letos taky vyrazim! ad volby - zacinam byt hlavne vydesena.. ach jo :(

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky nadherne volby naprosto tristni! Nemuzu se z nich vzpamatovat:( Tak aspon krasne fotky:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to jsme byly kousek od sebe:-). My jsme na Ostružné. Krásný fota!

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý večer. Našla jsem Vás přes Moniku (Kafe a jablka). Musím se někomu svěřit. Kolegyně mi řekla, že doufá, že Zeman to nevyhraje. A proč ho jdeš voli?! ptám se. No já chci jít k volbám a u Schwarzenberga mi vadí řeč a že není Čech. Co na to říct. Je mi jí líto. Děkuji, že jste mne "vyslechla". Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s ní zajděte na kafe...a třeba jí to vysvětlíte :).

      Vymazat
  13. Nádherné Markét! Letošní zimu na běžky nemůžu, proto jsem se ráda "projela ve stopě" s Tebou...
    Z voleb je mi moc smutno. A asi dlouho bude...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dobře si pamatuju ty zimy, kdy sem taky nemohla...:)).

      Vymazat
  14. Nadherne fotky. A byt tam by bolo este lepsie.

    OdpovědětVymazat
  15. Dobry den, mohla bych se zeptat, jakou trasou jste se vydaly? Fotky jsou nadherne, musel to byt paradni den! A vypada to, ze i stopa byla pekna. V okoli Brna to tento vikend na bezky nebylo :(. Tak snad se nam podari vyjet o vikendu nekam dal, treba prave do Jeseniku.

    OdpovědětVymazat
  16. To jsou krásné fotky!! Já na běžkách nebyla snad sto let!!! Nějak mi to chybí... já aspoň rozhrnovala doma sníh a u toho jsem si trochu vyčistila hlavu od těch sobotních špatných zpráv... a taky vidím pozitivně, že lidí, kteří fandili KS bylo i tak dost a skoro 40% lidí zůstalo doma, takže Ti MZ také nezvolili... no nic, teď je na nás, abysme se měli hezky i bez prezidenta... Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  17. To je krása! Ja som cez víkend nemohla nikam ísť, choroba ma zavrela doma,ale keď pozerám na tieto fotky, tak sa cítim, ako keby som tam bola. Úžasné a byť tam, muselo byť ešte úžasnejšie. Dúfam, že sa mi podarí dostať sa čím skôr do prírody, lebo pri týchto fotkách mi srdce piští po čerstvom vzduchu a tichu...

    OdpovědětVymazat
  18. a já děkuji Tobě, nejmilejší sestřičko! <3 víc takových dní,prosím! :-* K

    OdpovědětVymazat
  19. To je ako v krajine zázrakov, som úplne unesená, nádherná príroda. Tíško závidím, pekný den Lenka.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.