středa 6. února 2013

***

Po třech dnech vylézám z postele a jdu uklízet ten nehorázný binec :).
Jaro máme aspoň doma, když venku to zatím vůbec nevypadá.

***

5 komentářů:

  1. já si ten binec u vás nějak nedovedu představit, z Vašich fotek na mě vždycky dýchne takové uklizené a prosvětlené útulno...přeju brzské uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska u nás bylo tak krásně, úplně na mě dýchlo jaro, tak jsem se pustila do jarního úklidu! Prát záclony, třídit ručníky...:)
    Máte to tu opravdu moc hezké! budu ráda, když navštívíte i můj blog (hlavně o hračkách, dětských pokojíčkách a obrazech, které maluju)!
    www.vrz.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak aj vás dostala viróza, tiež ma to chytilo cez víkend. Rýchle uzdravenie prajem Lenka.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.