sobota 21. září 2013

***

38. týden.
Těším se čím dál víc...:).

***

Tatínek opět odjel s dětma na víkend.
A já si to tak vychutnávám!
První zátop v kamnech, teplá vana, ranní lenošení v posteli, horká čokoláda, něco málo u stroje.

***

Pořád se mi hlavou honí, jak moc bych si přála hezký porod.
Nejen pro sebe a miminko, ale celou naši rodinu.
Aby nás to stmelilo, aby děti mohly být co nejvíc u toho.
Aby to bylo přirozené a zároveň tak intezivní, že si to v sobě poneseme celý život!
Snad toho nechci moc...

***

Díky vám všem za pěkná přání!

***

20 komentářů:

  1. Marki tak už to může být každým dnem!:))..nejlepší čekání na světě:), se tak máš!!
    a tvoje přání vypadají jako bys chtěla rodit doma!??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby u nás byl celý systém jinak nastavený a fungovalo to jako v zahraničí, šla bych do toho hned! Zatím je to sen, který se třeba jednou splní našim dcerám :)). V našich podmínkách si netroufám...

      Vymazat
    2. pro jistotu vkládám link na Kristinu http://www.strom-zivota.net/, kdybyste ještě na poslední chvíli zauvažovali o této odvážnější variantě, sama nevím, jestli bych na to měla odvahu.., no ať tak či onak, přeju tobě i malé a jak říkáš celé rodině krásný zážitek! držím palce:)

      Vymazat
  2. Markéto, nám se už včera narodil vnuk Jonášek a tobě přeji, ať to všechno dobře dopadne!!! Je jedno kolik dětí máte, hlavně když jsou zdravé a mají milující rodiče!Já v životě nezalitovala toho, že mám 4 děti i když je to náročné a včera u porodu dcery jsem prohlásila, že být mladší, jdu do toho znovu!:-)))Mít děti je úžasné ♥♥♥♥ Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To moc gratuluji k vnoučkovi!!! Ty jsi byla u porodu? To musí být zážitek...

      Vymazat
  3. Tak držím palce,at vše dobře dopadne.já bych si tedy na porod doma taky netroufla,ale zároveň bych si to přála:).

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si zase po zážitku s první porodem v porodnici netroufla jet tam podruhé ani potřetí ;-) Kristinu moc doporučuji ! Přeji krásný porod, protože takové, jaké si to vysníš, takové to budeš mít x) :-) Na porod není třeba se dívat jako že se může něco pokazit, ale jako na zázrak. V našich porodnicích to bohužel takto chodí, při porodu se snaží hledat patologie a o přirozený porod se tam musí hodně bojovat :-(

    OdpovědětVymazat
  5. je fakt,že některé porodnice jsou hrozné.na druhou stranu by spousta dětí při porodu doma umřela,včetně mě.přeji pohodový a rychlý porod.Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není pravda, že by spousta dětí při domácím porodu umřela. Jsou případy, které by dopadly špatně doma i v porodnici. Mnoho porodů se ale zkomplikuje právě nevhodnými zásahy do porodního procesu v porodnici. Stačí se zamyslet, proč jsou porodní asistentky ochotné k domácím porodům chodit. Kdyby jim pod rukama běžně umíraly matky a děti, určitě by to nedělaly.
      Markétko, ať se vaše představy splní. Měla jsem je velmi podobné jako vy a před pěti týdny jsem prožila moc pěkný porod. Určitě to vyjde. Katka

      Vymazat
    2. já to nemyslela nějak zle,ale já jsem se třeba zasekla na porodních cestách a po porodu nedýchala.Lenka

      Vymazat
  6. Asi bych se Markétko bála nějaké alternativy. Máte doma už 3 děti a prostě bych se já osobně bála. Jde o vše. Ale moc držím palce a ať máte strážného anděla nad sebou. Vše dobré přeje Vokopka.

    OdpovědětVymazat
  7. Market drzim vsechny palce, at vse probehne dle tvych predstav. Sleduju ted hodne mimo jine aktivity Michaely Mrowetz a vsechno mi to otvira oci.. a to jsem se svym porodem byla spokojena, respektive z nej nadsena .) ale ted, uz mnohem vic poucena, vim, ze to muze byt jeste prirozenejsi, nez by mne pred tim prvnim napadlo. preju hdone stesti, at se tve predstavy povedou zrealizovat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jsem si paní vygooglila :), ještě ji neznám, tak díky za odkaz! Hlavně ta kniha: Bonding porodní radost vypadá dobře. Tak díky moc!!

      Vymazat
  8. Díky za vaše názory!
    Je jasné, že máme různé osobní zkušenosti a tudíž se třeba názorově ne všichni shodneme. Důležité podle mě je, že je to téma aktuální, že se o porodech u nás čím dál víc mluví, píše, že se zamýšlíme a není nám lhostejné, jaké naše porody budou. A snad se dožijeme toho, že žena bude mít právo se svobodně rozhodnout jak, kde a s kým rodit a každá varianta bude vnímána jako správná.

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Markéto, přeji jen vše dobré k porodu a ať dopadne tak jak si přeješ!

    Také bych ráda přidala osobní zkušenost k probíranému, čtyři mé porody (Anička 2000, Matyášek 2002, Jonášek 2008, Eliášek 2010) běžely jako po drátku, pátý(12/2012), také doma plánovaný, byl... úplně jinak... dopadl nakonec také dobře, máme doma 9-měsíční Marjánku, ale pokorně uvádím, že díky lékařům... život nenaplánuješ. Velká zkušenost pro mě.

    Hodně štěstí Ti přeji!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  10. Markéto, přeji Ti přesně takový porod, o jakém píšeš. Ono už to osobní naladění je velký kus práce a významný faktor, který při porodu samotném bude působit. Pro příznivé prostředí pro Tvůj porod posílám nahoru modlitbu. Klára

    OdpovědětVymazat
  11. přeji hodně štěstí a ať vše dopadne podle plánů:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Markétko, přeji ať vše proběhne podle Tvých představ! V těchto dnech, ačkoli tě osobně neznám, mám tě často v myšlenkách. Martina

    OdpovědětVymazat
  13. Držím moc palečky, ať je ten porod takový, jaký sis ho vysnila. Hlavně ať jste i s miminkem v pořádku. Kdybych si dala v 38tt teplou vanu, tak už mě vezou nohama napřed a miminem napůl venku :-) Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  14. Přeji hodně štěstí ! katka

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.