sobota 26. října 2013

***


Dětem začaly podzimní prázdniny.
Včera je muž všechny naložil do auta a odjeli směr hory!
My s Lotkou zůstaly samy.
Dům je jaksi podezřele tichý a prázdný, až je mi líto, že jsou všichni pryč :).
Ale zase si můžu dosytosti užívat jen Lotynky.
Dívala bych se na ni pořád...
A pořád bych nasávala tu její vůni.
Mám na to čtyři dny, tak si to hodlám užít :)!

***

15 komentářů:

  1. Máte nádhernou rodinku Markéto. Bůh vám žehnej:-). Moc ráda sleduji váš blog a je mi velkou posilou do mých náročných dnů:-). Alena Votýpková

    OdpovědětVymazat
  2. Lota je naprosto nádherné jméno.. krásné ke krásné holčičce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Markétko, Lotka je překrásná! A jméno taky. Byl to druhý favorit u naší prvorozené Emy:-)
    Přeju zdraví a Boží požehnání vám všem:-)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji krásné odpočinkové čtyři dny. Hned bych si vedle Lotky lehla a čichala taky.

    OdpovědětVymazat
  5. Moje holčičky už jsou o 20 let dál než Lotynka a ten dnešní příspěvek a nádherné fotografie mě dojaly. Úplně si umím představit, jak si to tam spolu užíváte. Přeji hodně zdraví všem.Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná fotka, krásny kútik ♡
    a rozkošné baby !
    Uži si "prázdniny" ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Lotynka je kouzelná, tak si ji hezky užívej, ono to tak hrozně moc utíká....

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Markétka.Lotynka je nádherná,ako aj celá vaša rodina.Včera som si kúpila časopis Eko bývanie a skoro mi oči vypadli.Bol tam vyfotený váš byt a rozhovor s vami.Hned som ho spoznala.Prajem vám veľa zdravíčka a teším sa na dalšie články.E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!
      Tak to jste článek četla dřív, než já :)). Zdravím na Slovensko!!

      Vymazat
  9. Markéto, když jsem viděla fotku malé Loty, jak spinká, připomnělo mi to pohled na našeho téměř 6měsíčního Jiříčka. Když spinká, vypadá stejně líbezně jako malá Lotynka. Je úžasné, že se tyhle mateřské pocity a dojmy nemění ani u čtvrtého dítěte :-)

    OdpovědětVymazat
  10. To aké malé slniečko sa v postielke skrýva :)

    werushberry.blogspot.sk Na blogu prebieha GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Markéto, gratuluju k Lotynce, je nádherná. Musím se nostalgicky usmívat, když vidím na fotečce, jak má držátko dudlíčku naražený na nosíčku. To měla naše Naty taky. Miminka jsou úžasní a nádherně voňaví andílci. Za chvíli z nich vyrostou malí ďáblíci :-)) mějte se krásně I.

    OdpovědětVymazat
  12. krása musím moc poděkvat, naše čtvrtá holčička bude za chvíli slavit čtvrté narozeniny a málem bych v tom shonu zapomněla na tyto sladké poporodní chvíle,díky vám zato připomenutí a taky za vás,jsem náhodná čtenářka, poprvé na vašem blogu,paráda,málem přemlouvala muže k dalšímu miminku.užívejte nádherné chvíle
    kristýna sk

    OdpovědětVymazat
  13. To je parádní drobek! ... A dudlík nepokrytě závidím ( u nás se nechytil ani u jedné) :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Markét, prosím Tě, odkud máš to povlečení? Zrovna sháním a něco podobného je prostě nádhera! Když vidím Lotku v pelíšku, mám chuť se taky zachumlat:-)) Díky!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.