sobota 11. ledna 2014

***

4 roky.
Právě dnes.
Tolik času s foťákem v ruce a potom u počítače.
Ale jsem ráda, že jsem se kdysi odhodlala a blog spustila.
Díky za to, že mě sledujete.
Díky za každy váš komentář.

***

Můj milý blogu, krásné narozeniny :)).

***

14 komentářů:

  1. Díky za to, že bloguješ, Markéto! Jsi inspirativní po všech stránkách. Mám to tu ráda a mám ráda tebe, ikdyž tě osobně neznám. Těším se na další příspěvky od tebe :) Hezké dny celé Tvé rodině!

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Markéto, VČERA jsem objevila Váš blog a jsem nadšená......jste borka:), sama mám tři dcery, snažím se, snažím.....ale mám co dohánět......a propos spojuje nás hodně věcí - víra, Jeseníky, Beskydy, kolo, zařizovací vkus:), brzké vdávání, porody.....takže Vám ve všem vašem konání držím palce a krásný víkend.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za Váš blog, který jsem před časem objevila, prošla tam a zpátky 2x, uložila a každý den netrpělivě vyhlížím, jestli bude nějaký nový příspěvek :o) Nakonec byl to i Váš krásný blog (a mnoho dalších podobně krásných), který mě na přelomu roku dokopal založit si svůj, sice není tak krásný, sice to s ním ještě úplně neumím, ale odhodlání a inspiraci mám, DÍKY! Mějte se a mnoho dalších neméně krásných let!!!
    RD

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k výročí blogu a doufám, že do něj budu mít šanci nahlížet minimálně ještě jednou tak dlouho. Váš blog je super a ráda se sem vracím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. A díky Tobě, Markét ! Velké díky za Tvou práci.
    El.

    OdpovědětVymazat
  6. Já taky děkuji za tento blog, chodím se sem moc ráda dívat. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky Vašemu blogu a hlavně díky Vám jsem si loni založila svůj blog. Prohlížela jsem si Vaše pletené ponožky a napsala Vám jak je pletu já a Vy jste mi odpověděla, že by bylo hezké také vidět moji práci. O blogu jsem už nějakou dobu uvažovala, ale neměla jsem odvahu si ho založit. Až Vy jste mě pořádně někopla a já si ho založila a jsem ráda.
    Přeju Vám hodně krásných chvil u foťáku a mnoho krásný příspěvků, které tak vzniknou.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Markétko já děkuji tobě za krásné fotky a pozitivní myšlení, moc ráda se zde kochám.

    OdpovědětVymazat
  9. Markétko,děkuji za Váš blog,z fotek i textu vyzařuje pohoda, těším se na každý nový příspěvek.

    OdpovědětVymazat
  10. A jsem moc ráda, že jsem na tvůj blog narazila :)

    OdpovědětVymazat
  11. Všechno nejlepší do dalších let!

    OdpovědětVymazat
  12. Markétko, tak to se také připojuji ke gratulacím a těším se na další krásná léta :) Jola

    OdpovědětVymazat
  13. A já děkuji, že jsi a s ním Tvůj blog! Všechno nejlepší!

    K.

    OdpovědětVymazat
  14. Ráda sem chodím... Díky za blogování, krásné fotky, inspiraci,.. Ať se i dál daří a jste šťastní!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.