pátek 24. ledna 2014



***

Když mám chuť pěkně stolovat :).

***

13 komentářů:

  1. haha Markét, já jsem chtěla napsat ... když se čtyřma dětma nevím co roupama :)... je to pěkný a hlavně mně vážně těší lidi, co si najdou na krásný věci čas a dělaji radost sobě i druhým. paráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Prostě mámou stylově :-)! Parádní Markét!

    OdpovědětVymazat
  3. Marki, dobrý nápad, jen mi nesedí ta černá barva :-( hezký víkend! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a mě zase ty nitě z provázku v talíři až se bude rozvazovat

      Vymazat
    2. Vidíš a já kvůli nim prošla celé město :))!

      Vymazat
  4. krása!a ta černá je super...no a bobule...jsou jedlý?:)hned bych bejt sárou ochutnala!

    OdpovědětVymazat
  5. Marki,ten vzor ubrousku je bezva,připomíná mi šaty me babičky,takové retro:)prosím kde ty ubrousky kupujes,už jsem si všimla víckrát...a provázky na stole mám taky moc rada:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, všechny kupuju v obyčejném papírnictví...tyto byly dražší, ale obyčejných jednobarevných pastelových mám doma několikero a stojí kolem dvacky.

      Vymazat
    2. Díky:)to máte asi dobře zasobene papírnictví:)

      Vymazat
  6. Marki, nápadité! :) No, už je neděle u konce, tak to nechám třeba na příští víkend, kdy zase bude celá rodina u oběda společně :)
    Měj krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkně nachystané. Ten černobílý vzor je letos všude, jako vloni skotská kostka :-) Taky si asi něco pořídím :-D

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.