středa 5. března 2014

***

Dlouho předlouho jsem je okukovala hlavně všude možně na pinterestu.
Pak je viděla i na živo u kamarádky.
A teď je máme koneně doma :).
Svítící klubíčka!
Přesněji je dostala Sára k narozeninám, ketré teprve bude mít, ale slavily jsme už spolu.
Je z nich nadšená, stejně jako já :).
Když je viděla Ema, bylo jasné, že je v pokojíčku bude taky chtít :).
Objednávala jsem tady.

***

Několikátá várka sněženek ze zahrady.
Letos vykoukly s velkým předstihem před mýma narozeninama.

***

A mé vůbec první origami.
Jeřábi.
Byla jsem překvapená, že to není nic složitého.
Uděla jsem z nich kolotoč Lotě nad postýlku.

***

16 komentářů:

  1. Krásná koláž! A po svítících kuličkách pro Skřítky (a tak trochu víc i pro sebe) už dlouho toužím:).

    OdpovědětVymazat
  2. Marki díky....hned se zabavím...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná světýlka, dlouho po nich toužím, ale přes manžela tahle "zbytečnost" neprojde....tak se budu chodit kochat k Vám...

    OdpovědětVymazat
  4. to vidím poprvé, neuvěřitelné, že svítí! a jak to vyjde finančne? kolik stoji zhruba jedna? zblízka vypadaji velike..
    katy

    OdpovědětVymazat
  5. Ty sněženky jsou nádherné... a svítící klubíčka, o tom jsem ještě neslyšela!

    OdpovědětVymazat
  6. Ted se na to dívám!! to je naprosto úžasné, to chci taky!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Markétko, na Tvůj blog občas zajdu a vždy najdu inspiraci. Nebudeš mi věřit, ale před 2 dny jsem tyto svítící klubíčka hledala na internetu. Měli je v Tchibu, ale bohužel jsou vyprodané. Pošli mi prosím odkaz. Našla jsem jen jednu francouzskou firmu.
    Přeji krásný den a těším se na další úžasný příspěvěk, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, tady:http://www.balldesign.cz/interier-hrou.html

      Vymazat
    2. Markétko, děkuji moc. Jsi hodná. Monča

      Vymazat
  8. Markétko, vítám do klubu .... já "klubíčkům" propadla před Vánoci .... a tak bylo jasné, co chci od Ježíška ..... nezklamal a naježil !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  9. tyhle klubíčka taky už dlouho okukuju... vzhledem k ceně uvažuji o DIY, už vím, jak na to

    OdpovědětVymazat
  10. Cena je opravdu vysoka :-\ ten diy nápad máš marie jakej?

    OdpovědětVymazat
  11. Klubíčka jsou nádherná. Stránka s barvama úplně skvělá. A i cena mi přijde tak akorát. Vždyť se musí zaplatit výroba a především nápad. Moc pěkné! Jen by mě zajímalo jak je to velké a jak to svítí. Marki, ukážeš je svítící? Díky. K.

    OdpovědětVymazat
  12. Klubíčkům jsem propadla už před lety od balldesign, jedny máme dokonce i na vánoční stromek, vypadají krásně. Zaujalo mne však origami, jen nevím, jestli bych to zvládla :))

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.