sobota 8. března 2014







***

Tabule.
Pokoj Emy je dostatečně světlý a prostorný, takže jsme si mohli dovolit velkou černou plochu.
Děti už si několikrát dobrovolně hrály na školu :).

***

Jeden nový potištěný polštář.
A plátěný vak na hračky, který jsem pořád okukovala tady.
Sedla jsem ke stroji (poprvé od porodu!) a ušila ho.

***



22 komentářů:

  1. Super truper! To je asi nátěr, viď? My měli pro děti už už objednanou tabuli - samolepku na vyřezání, jen jsem si říkala, jestli nenajdu něco lepčího... totok vypadá dosti dobře a věrně, paráda!

    OdpovědětVymazat
  2. krásný vak na hračky... až budeme zařizovat pokojík, budu muset taky něco takového vytvořit :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je velice praktické, taky to plánuju v pokojíčku :-). Moc hezky nafoceno..

    OdpovědětVymazat
  4. Puvodne jsem planovala holkam take takovou plochu,nakonec zustalo u male tabule,ale ucel plni obstojne:) ten polstarek je bezva, puntiky jsou nej a nejvic se mi libi ty vsudypritomne slunecni paprsky! Jaro je tu!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ema se má :o) připomíná mi to moje dětství protože můj tatínek byl školník a ve škole jsme bydleli. Tabule ve třídách i tělocvičnu jsme si užívali i v době prázdnin.
    Krásnou neděli přeji :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Wáááu, to je úžasné! A moc krásně nafocené :-)
    Hezkou sluníčkovou neděli ;) V.

    OdpovědětVymazat
  7. prosímtě markétko(nebo emo?),kde jsi sehnala tu krásnou židličku?závidím ti(v dobrém) tak krásný pokojíček, tedy pokoj!krásné:)

    OdpovědětVymazat
  8. Markétko, vypadá to úžasně .... při pohledu na tvé fotky mě napadá jedna věta ze slabikáře .... EMA SE MÁ !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Radost se kochat! Už se těším až budeme malé zařizovat taky pokoj :-) sama ho pořád nemá, ale už je to potřeba. Z čeho jste ušila ten vak na hračky? Jaká je to textilie? Pěkně drží tvar!!

    OdpovědětVymazat
  10. U první fotky jsem si řekla: to má ale Ema vkusnou třídu :-)

    OdpovědětVymazat
  11. To je úžasný nápad, jo tabule, to snem každého dítěte... nám mamča kdysi vyrobila aspoň papírovou a byla to ta nejlepší hračka, později jsme dostali normální na křídy... a Emě to úžasně sluší a ladí k tabuli!

    OdpovědětVymazat
  12. Krása, fotky jasne do žurnálu !

    OdpovědětVymazat
  13. krásný nápad, taky by mě zajímal ten vak, máš to něčím podlepené, že ty strany drží? Díky:)

    OdpovědětVymazat
  14. Jednak krásně nafocené, pak taky vše krásně sladěné a krásná Ema a hlavně! ji chci taky! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Hi! I like ferm living too. I like sewing and handmade so come to my blog http://kasiaathome.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Marketko prosim o pomoc!! Kde je k dostani takovato tabule???? Je to perfektni a shanim uz dlouho!! Dekuji, Magda

    OdpovědětVymazat
  17. Stěna je natřená tabulovou barvou, kterou jsme koupili v Hornbachu (cca 250 kč).

    Vak je ušitý z pevného plátna, na dno jsem použila koženku. Tvar drží až když se naplní hračkama.

    Židličku jsem kdysi sehnala v bazaru. Původně jsem ji natřela na červeno: http://wwwbaletkova.blogspot.cz/2011/02/ulovek-z-bazaru.html#comment-form
    Teď už to chtělo změnu.

    OdpovědětVymazat
  18. Nádhera! Emě jste splnili můj dětský sen. I tatínek by uvítal, kdyby neměl neustále upatlaná garážová vrata. :-) A mimochodem, s oranžovou barvou zrovna moc nekamarádím, ale ten květináč úžasně hraje a ladí.
    Jitka ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Nadherny prostor. Krasna, obrovska tabule. Ta by se mi taky libila:) Chtela bych byt aspon na chvili vasi Emmou:)) Krasne nafoceno !

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.